Back To Top

Новий дизайн пляшки та етикетки

Доброго дня, шановні клієнти.

 

У першому кварталі 2020 року компанія Хенкель впровадить новий дизайн пляшки для асортименту анаеробних продуктів. Ці нові пляшки й етикетки на них матимуть оновлений вигляд, який відповідатиме нашому усталеному іміджу піонерів у галузі анаеробної хімії й продовжить вирізняти торговельну марку LOCTITE з-поміж інших, створюючи унікальну ідентичність бренду в усьому світі.

 

Нова пляшка зійде з конвеєрів компанії Хенкель у першому кварталі 2020 року. Зауважте, що ми маємо внутрішні запаси продукту, і тому деякий час ви можете отримувати його одночасно в нових і старих упаковках. Ці зміни стосуватимуться всіх клеїв та ущільнень для різьбових з’єднань, фланцевих герметиків, а також фіксаторів циліндричних з’єднань і конструкційних акрилових клеїв активаторної полімеризації, які наразі продаються в пляшках по 50–250 мл (ці зміни не стосуються пляшок інших розмірів).

Зміни в дизайні пляшки не впливають на формули продуктів, їхню продуктивність і серійні номери для замовлення (IDH). Змінено лише зовнішній вигляд упаковки продуктів.